Skúšky a výstavy

Dátum: 24.08.2017

Vložil: Ivan Pecha

Titulok: KV??

Vážení páni chovatelia,
chcem upozorniť na chybu, ktorá je na našej klubovej stránke pri psovi ARES JURAŠEKOV DVOR, kde je uvedené, že pes je klubový víťaz. Podľa mojich vedomostí, klubový víťaz je len jeden a to bola suka pána Ondrisku. Chyba sa môže stať, no nie však opakovať ju v rôznych periodikách - napr. Naše poľovníctvo, kde bolo tiež uvedené, že vyššie uvedený pes je klubový víťaz.

Údaje uvedené na stránke KCHJGDT pri psovi Ares Jurášekov Dvor:
18.6.2017
KV
Sielnica
Tr. otvorená – V1, CAC, KV

S pozdravom a kynológii zdar





Dátum: 24.09.2017

Vložil: 222

Titulok: Re:KV??

Klubový víťaz sa udeluje osobitne psovy aj suke.treba si precitat pozorne propozicie vystavy.je to napr. aj v klubovej rocenke

Dátum: 13.10.2017

Vložil: Ivan Pecha

Titulok: Re:Re:KV??

Vážení páni kynológovia, chcel by som sa ospravedlniť za svoju nevedomosť pri udeľovaní titulu KV. Ja som bol doteraz stále v domnienke, že ak sa napíše klubový víťaz, tak že je klubový víťaz len jeden, nikdy nemôžu byť dvaja. Chcem sa ospravedlniť majiteľovi psa Jurášekov dvor, že som ho krivo osočil. Dokonca som presvedčený o tom, že pri vyhlasovaní výsledkov medzi sukou p. Ondrisku a p. Vavreka bolo jasne povedané, že KV je suka p. Ondrisku. Ešte raz sa ospravedlňujem.
Kynológii zdar!

Dátum: 16.08.2017

Vložil: Smithd237

Titulok: John

I have recently started a site, the info you provide on this website has helped me tremendously. Thanks for all of your time &amp work. The achievements of an organization are the results of the combined effort of each individual. by Vince Lombardi. bedefdafdaeddddk

Dátum: 06.08.2017

Vložil: jago

Titulok: Preskúšanie odvahy

hcem sa spýtať, či bude niekde na východe preskusanie v oplotku...vdaka

Dátum: 07.08.2017

Vložil: Marián jakubička

Titulok: Diskusia

Prosím Vás,až to nie je tajné prihlasujte sa do diskusie celým menom a priezviskom,asi viete prečo.Alebo kolonku diskusia zrušme ,keď sa hanbíme za svoje meno a svoj názor.Na anonym sa odpovedať nedá.Ďakujem

Dátum: 09.08.2017

Vložil: xxx

Titulok: Re:Diskusia

Radsej si mu mohol napisat ak vies niekde o preskusani...ak nie tak nespamuj

Dátum: 04.06.2017

Vložil: jojin

Titulok: Skušky hlasitosti Ginov

Pán Palík kde su výsledky hlasitosťi.

Dátum: 05.06.2017

Vložil: rrrr

Titulok: Re:Skušky hlasitosti Ginov

Pan Palik je poradca chovu.toto ma na starosti vycvikar nie nahodou????

Dátum: 05.06.2017

Vložil: jojin

Titulok: Re:Re:Skušky hlasitosti Ginov

Pán Palík bol v Ginove hl. rozhodca.

Dátum: 06.06.2017

Vložil: aaa

Titulok: Re:Re:Re:Skušky hlasitosti Ginov

Vidím že svet je plný vrtakov a vďaka takymto ľuďom je jagos tam kde je!vyrieste si osobne spory v domacnostiach a potom sa venujte konickom ľudia!

Dátum: 07.06.2017

Vložil: Jojin

Titulok: Re:Re:Re:Re:Skušky hlasitosti Ginov

Treba si spraviť poriadok v hlave potom sa ohlasaj.

Dátum: 03.07.2017

Vložil: jano smolicek

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Skušky hlasinictostiov

Co je toto za bordel? Alebo, ako sa treba pytat na nejasne veci. Vidim, ze niekto nema hanbu spomenut aj rodinu a to cudziu, o ktorej nevie ani ho... Aj ked sa nejedna vyslovene o mna a nemuselo by mi to vadit, vadi mi to. Zacinam naberat dojem, ze clenska zakladna je len na to, aby zaplatila rocne clenske a drzala hubu. Ak si to niekto z vyboru mysli, tak je na velkom omyle. Budeme sa pytat a chceme odpovede, jasne, strucne a pravdive. V opacnom pripade, nebudeme spokojni a v blizkej dobe dame najavo svoj nesuhlas. Stale nepocuvate ludi a mam taky dojem, ze na nich z vysoka se.... Koncepcia noveho vyboru sa mi velmi nezamluva a zacinam sa seba sameho pytat, ci sa z tymto stavom neda nieco spravit. Mozete si byt isty, ze zmenit sa da vsetko. Apelujem na zdravy rozum vsetkych clenov KCHJ, viem, ze toto vsetko dost ludi v klube sleduje a vadi im to. Svoju buducnost v klube nevidia ruzovo. Mate pravdu, ze svet je plny vrtakov, ale kto do koho vrta???

Dátum: 07.07.2017

Vložil: Oto Jakubík

Titulok: Re:Re:Re:Re:kde sa nachádza Slovenský jagoš

Som trochu rozčarovaný z toho čo sa píše tu o našich jagošoch.MSBL Lučenci dali najlepšiu odpoveď vrtákom a pochybovačom.EU ostala za Slovákmi ale ešte to nieje na stránke ale čoskoro bude tak si to prosím prečítajte a neriešme nepodstatné veci.

Dátum: 21.04.2017

Vložil: Matej Hrasko

Titulok: Siget

Dobry den,
keby som sa nebol zucastnil spominaneho "velkeho" pohonu tak aj uverim. Hodnotenia jednotlivych psov bolo skor ci je lepsi kopov, daxel, jazvecik... zucastneni vedia o com hovorim. Znamky sa tam rozdavali jedna radost, skoda, ze som nemal kameru, pes napne remen znamka 4, chovanie po vystrele pes bol 2m od pana - vystrel - 4
Co sa tyka GPS podobnu reakciu som ocakaval, GPS ukazalo to co malo ostat skryte. Tazko sa obhajuje pes co neodide od nohy, nehlasi za beziacim kusom a odprevadi ho slabych sto metrov, alebo pes zmizne z pohonu a najde sa s gps po jeho ukonceni. Pocas roku som sa zucastnil skoro vsetkych vrcholovych podujati. Treba si pozriet recenczie od jazvecikov, farbiarov.... Preco skoro vsetci dnes pouzivaju GPS na psoch? Preco uz teraz skoro vsetky vrcholne podujatia chcu mat GPS.
Napisat, ze nasi ucastnici nas reprezentovali slabo? Toto si zasluzili, ze vo vlastnom volnom case a za vlastne peniaze isli reprezentovat plemeno. Kazdy iny klub bud z casti alebo uplne hradil poplatky s tym spojene. Martinova suka bola vysoko hodnotena rozhodcami inych klubov, bola zranena, co ho stalo dalsie fin. prostriedky, ale tu sa napise reprezentovali slabo.

Dátum: 21.04.2017

Vložil: Marián Mičko

Titulok: MEMORIAL FRANTIŠKA SIGETA

Dobrý deň,
po prečítaní Klubovej ročenky 2017 článok : "Pätnásty ročník Franiška Sigeta"
som zostal v nemom úžase. Nakoľko som sa dočítal nepravdu o práci psa SAM spod Bankova. Pán MVDr. Dušan Antalík napísal : "podarilo sa mu z čriedy odraziť prasa a bolo len otázkou času, kedy ho chytí a začne škrtiť. Stalo sa však to, čo nikto nečakal dospelá bachyňa psa napadla a pes po stretnutí s ňou diviaky opustil a odišiel mimo oplotok a k diviakom sa už nevrátil a skončil s hodnotením jedna."
V skutočnosti boli diviaky v kruhu, prasiatka medzi nimi, pes pribehol k diviakom zdržal sa pri nich cca 20 sekúnd pár krát zaštekal a oplotok opustil. Čriedu nerozbil a preto nemohol odraziť prasa. Žiadam pána Antalík o vysvetlenie prečo nás zavádza.
S pozdravom Marián Mičko zo Svätého Jura

Dátum: 21.04.2017

Vložil: Marián Mičko

Titulok: Re:MEMORIAL FRANTIŠKA SIGETA

Týmto nejdem sudit psa. Videl som ho v Rimavskej Sobote kde predviedol peknú štvorkovú prácu. Moj pes tam tak isto predviedol slabú prácu. Ani jeden pes tam nerozbil diviakov.

Dátum: 21.04.2017

Vložil: Matej Hrasko

Titulok: Re:MEMORIAL FRANTIŠKA SIGETA

ja som bol asi na inom oplotku ako Pan doktor. Nastastie tam bolo plno ludi a ty vedia ako to bolo v skutocnosti.

Dátum: 17.04.2017

Vložil: Šangala Mário

Titulok: Skúšky hlasitosti Mostová

Pozdravujem, ak sa niekto chystá na skúšky hlasitosti do Mostovej, smer Tvrdošín-Ružomberok-Zvolen,mám voľné 4 miesta.Kontakt:0908212925

Dátum: 31.03.2017

Vložil: Martin

Titulok: skusky hlasitosti

Zdravím...chcem sa spýtať ako prebiehajú skúšky hlasitosti a ako sa dá na ne prihlásiť. Ďakujem

Dátum: 02.04.2017

Vložil: filip

Titulok: Re:skusky hlasitosti

halo ako sa dostat k prihlaske na skusky hlasitosti do Mostovej ?

Dátum: 03.04.2017

Vložil: Peter Kováč

Titulok: Re:Re:skusky hlasitosti

Dobrý deňj. Prihlášku môžete poslať aj na tlačive, ktoré sa používa na okresné skúšky. Od zajtra by mala byť aj originál prihláška na našej stránke. Prihlášku mi pošlite na adresu : Peter Kováč, Hronská 32, 935 32 Kalná nad Hronom

Dátum: 11.03.2017

Vložil: Mária

Titulok: Skúšky odvahy

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať aké sú termíny na skúšky odvahy v diviačom oplôtku?

Dátum: 03.04.2017

Vložil: Peter Kováč

Titulok: Re:Skúšky odvahy

Dobrý deň, termíny skúšok odvahy nie sú určené vopred. Po prihlásení dostatočného počtu psov sa skúška odvahy uskutoční. Ak má niekto záujem o túto skúšku tak sa prihláste a nečakajte na to keď sa už určí termín a miesto. Prihlásiť sa stačí SMS-kou, alebo meilom kde mi stačí poslať Vaše meno, meno psa a bydlisko . Môj kontakt : 0905 416 545 , kovac.peto@azet.sk

Dátum: 12.12.2016

Vložil: Mario

Titulok: Memorial Andreja Sigeta

Prosim Vás nevie niekto ako dopadlo jagdteriere na tomto podujati?

Dátum: 09.01.2017

Vložil: jozo

Titulok: Re:Memorial Andreja Sigeta

dobry den,

iba male opravenie je to memorial frantiska sigeta

kenny sevelov dvor: 1 cena, 185b
sam spod bankova: 3cena, 190b
aida z chorynske bazantnice: po zraneni psa vodic odstupil

http://www.polovnickakomora.sk/spk/spk-aktualne/podujatia/kynologicke/850-xv-memorial-frantiska-sigeta.html

Dátum: 27.06.2016

Vložil: Marry

Titulok: Preskúšanie dvahy

Bude tento rok preskúšanie odvahy aj niekde bližšie k východu?

Dátum: 01.07.2016

Vložil: ja

Titulok: Re:Preskúšanie dvahy

zavolajte panu Vavrekovi mal to on organizovat t.0948211353

Dátum: 19.06.2016

Vložil: Marry

Titulok: Skúška chovnosti

Čo to je, resp. čo obnáša skúška chovnosti na MGC?

Dátum: 21.06.2016

Vložil: ja

Titulok: Re:Skúška chovnosti

Pustiš psa do umeleho brlohu v ktorom je liška. ten v časovom limite 10min.musi tu lišku vyhnat von alebo ju zakusit ked to neurobi skušku nespravil

Dátum: 07.03.2016

Vložil: Martin

Titulok: MGC

Zdravím...chcem sa spýtať, čo je to MGC? Vďaka

Dátum: 08.03.2016

Vložil: Ivan Pecha

Titulok: Re:MGC

Je to Memoriál Gustáva Cmarka - Bohátka Bojnice

Dátum: 14.03.2016

Vložil: Martin

Titulok: Re:Re:MGC

a to sa týka brlohárenia? A Vlastne mám sučku jagdt. ale rok bude mať 15.08. vie niekto o nejakých BL skúškach po tomto termíne? vďaka

Dátum: 25.05.2016

Vložil: Vanda Cmarková

Titulok: MGC

Dobrý deň Martin,
MGC - Memoriál Ing. Gustáva Cmarku sú brlohárske skúšky a výsledky memoriálu sa berú, ako skúška chovnosti a prednostne sa budú prijímať mladé psíky. Ako píšete Vaša fenka bude mať 15.8.2016 rok a termín konania MGC je 13.-14.8 2016, ak by ste mal záujem prísť na skúšky ozvite sa mi na mail : v.cmarkova@centrum.sk a všetko potrebné dohodneme.
Propozície, prihlášku a všetky potrebné informácie o MGC nájdete aj tu na stránke klubu v "Klubové akcie"
S pozdravom Cmarková Vanda

Dátum: 15.08.2015

Vložil: jojin

Titulok: Bohatka

Chcem podakovať rodine Cmarkovej a všetkým čo sa na tejto akcii podielal za perfektne pripravenu akciu .Bolo tam super.

Dátum: 14.06.2015

Vložil: Kmeťová

Titulok: klubová výstava

Chcem sa podeliť o prvé dojmy z klubovej výstavy.Keďže sme ešte len začiatočníci v chove jagdteriéra,očakávala som asi zbytočne,že sa zaradíme normálne medzi členov a priaznivcov chovu tohto krásneho plemena. Trošku ma zarazilo hodnotenie rozhodcov na výstave... keď bol vodič psa kamarátom rozhodcu, bolo hodnotenie hneď lepšie,ako hodnotenie neznámeho vodiča...Dokonca to sami rozhodci povedali nahlas,že je kamarát... Ja nie som rozhodkyňa,ani neviem posúdiť psíka odborne,ale je prinajmenšom čudné, že sučka, ktorá má z medzinárodnej výstavy CAC,CACIB aj BOB dostane na klubovej VD... nečakala som že vyhrá,jasné že boli aj krajšie psíky... ale predsalen VD? Zvláštne... dokonca na medzinárodnej výstave ju ohodnotili lepšie ako tohtoročného šampióna z klubovej výstavy... ale chápem,kamarát sa musí ohodnotiť "lepšie". Ja len toľko o mojich dojmoch... Som z toho trošku zarazená,no nič nás neodradí od chovu,teda dúfam. Len si asi nabrúsim nervy vopred,keď pôjdeme na najbližšiu klubovú výstavu. Len škoda,že nestačí iba medzinárodná... myslím,že sa hodnotí objektívnejšie...

Dátum: 21.06.2015

Vložil: maroš

Titulok: Re:klubová výstava

Milá pani to ohodnotenie bolo objektívne a v kruhu sa neberie ohĺad na vodica ale na zverenca tam sa posudzuje pes a nie vodic ci je kamarat alebo nie a na medzinárodnej výstave to nie su taký odborníci ako na kv

Dátum: 22.06.2015

Vložil: Kmeťová

Titulok: Re:Re:klubová výstava

Ok,ja to beriem,vy ste tí, čo to vedia odborne. Táto diskusia by bola dlhá... Mám rešpekt pred Vami ako rozhodcami, len ma zarazili niektoré slová,ktoré som tam počula... Každopádne pre nás je dôležitejšie,aby pes,resp. suka boli lepší po pracovnej stránke, ako na pohľad,lebo to je v lese dôležitejšie,ako víťaz výstavy,nie? A to sa nám zatial darí. Ďakujem za odpoveď a prajem pekný deň a šťastné oko pri hodnotení psíkov.

Dátum: 22.06.2015

Vložil: maros

Titulok: Re:Re:Re:klubová výstava

ja som bol vodic ale ak mate zaujem o debatu tu je moje cislo mozme podebatovat 0907811894 dakujem pacalaj maroš

Dátum: 10.08.2015

Vložil: Pavel

Titulok: Re:Re:Re:Re:klubová výstava

Milá pani, keď pes, či sučka získa na medzinárodnej výstave výborné ohodnotenie neznamená to ten pohľad na typ čo na špecialke klubovej, preto bola určená špecialka pre zaradenie do chovu. To zažilo veľa nás chovateľov, lebo skoro každý rozhodca na medzinárodnej výstave má svoj pohľad na psíka. A na kamarátsvo, skoro všetci sme tam kamaráti a stretávame sa tam a nemáme všetci jednoky, ale ujdú sa nám aj druhé ceny a na medzinárodkách boli výborný a víťazi.

Dátum: 08.03.2015

Vložil: MÁRIO ŠANGALA

Titulok: Prihlasky

Kedy budú pridané prihlášky a propozície na hlasitosť,pretože termín hlasitosti sa blíži.

Dátum: 09.03.2015

Vložil: Andrea Vrabcová

Titulok: Re:Prihlasky

Dnes boli pridané prihlášky a propozície na klubové akcie.

Dátum: 01.03.2015

Vložil: Mičura /24.2.2014/

Titulok: Vítam

Vítam uznesenie klubu od r.2014 boli chovné jedince odskúšavane v obore v ostrosti na diviaka.Konečne.

Dátum: 03.03.2015

Vložil: Ivan Pecha

Titulok: Re:Vítam

Pán Mičura, chcem Vás upozorniť, že tak ako bolo prijaté toto uznesenie na preskúšanie odvahy v oplotku, tak isto dňa 21.06.2014 bola udelená výnimka pre jedince, ktoré absolvujú JS v II. cene alebo VS v akejkoľvek cene. Ja som veľký zástanca skúšky v oplotku, preto lebo si myslím, že diviačia zver je premnožená a podľa toho, aké sú naše výrady pri poľovačkách náš jagdteriér poľuje viac na diviačiu zver ako na drobnú. Podľa môjho úsudku, táto výnimka nebola udelená správne. Lovu zdar

Dátum: 25.03.2015

Vložil: Jano Smoliček

Titulok: Reakcia

Som rád, že niekto napísal o tom, na čo bol a má byť Jagdterrier. Škoda len toho kroku ktorý sa stal,ako Ivan píše 21.6.2014 kedy udelili výnimku. Vidím, že niekto stavia psa pracujúceho s diviačou zverou na úroveň psa pracujúceho na zver drobnú. Z môjho pohľadu je to veľká chyba a súhlasím s Ivanom Pechom vo všetkom čo napísal. JS a VS sú samozrejme pre každého psa ťažké a mali by sa ich zúčastňovať len jedince staršie ako 3-4 roky a vypoľované na drobnú zver a nie mladšie, ako je často vidieť na skúškach. To isté by malo platiť aj u DS, lebo pes /suka/ musí nabrať skúsenosti. Aj tak si myslím, že Jagoš je viac na škodnú a diviaka, ako na bažanta a zajaca, preto by skúška v diviačom oplôtku mala byť samozrejmosťou pre každého Jagdterriera a jeho gazdu. Možno by bolo dobré zamyslieť sa aj nad dobudovaním diviačích oplôtkov tam, kde dnes chýbajú a možno potom bude všetko v poriadku a nebudú vznikať takéto nezmyselné veci hneď z kraja leta, ako tomu bolo minulý rok.
Poľovníckej kynológií zdar.

Dátum: 01.03.2015

Vložil: Flimel /23.2.2014/

Titulok: ostrost

ak uz mame chovat vsestranne jedince a aj jedince, ktore uspesne absolvuju JSMP, alebo VS a maju pov. zucastnit sa skusky v diviacej obore, preco sa neuvazuje, aj o tom, nech jedince so skuskou SD absolvuju preskusanie z vodnej prace a aportovacie prace...alebo standard uz neudava, ze jagdterrier je vsestranne plemeno...

Dátum: 03.03.2015

Vložil: Ivan Pecha

Titulok: Re:ostrost

Ahoj Robo, nerád Ti odpovedám touto cestou, tak isto sú všestranné psi stavači a tiež sa nezmestia ani do nory, tiež sú všestranné psi, ktoré majú nad 50 cm a nemôžu oficiálne pracovať na diviačiu zver, ako duriče a preto si myslím, že jagdteriér je všestranný pes aj bez toho, že by aportoval zajaca. Ďalej píšeš o vodnej práci, čo je pre jagoša dosť prirodzená vec, ale stále budem oponovať jedinou vecou - čo sú naše výrady. Voľakedy pred 20 rokmi sme strieľali 1600 zajacov, 1600 bažantov. Dnes strieľame 80 bažantov a 50 zajacov. Popritom nám na výrade leží dalších 50 diviakov. Preto si myslím, že jagdteriér je pes, ktorý sa viacej hodí na poľovačku čiernej zveri, ako na poľovačku drobnej zveri. Zo svojej skúsenosti viem popísať niekoľko poľovačiek, ktoré som absolvoval na drobnú zver, po postrieľanom zajacovi utekal jagoš a stavač, jagdteriér odohnal stavača od zajaca, ktorého dobehli a ja som musel ísť ďalších 250m pre zajaca, lebo ho nevládal doniesť. Myslím si, že všestrannosť týchto psov nie je o vodnej práci, ani o prinášaní bažanta-zajaca (aj keď to niektoré jedince robia super), ale skôr je toto plemeno vyšľachtené na noru a na prácu na povrchu na diviaka. Tak isto môžem povedať, že existujú skúšky FSMP, LSMP, FD. Tiež sa psi uplatňujú ako všestranní. Ahoj

Vyhľadávanie

Kontakt

Admin - Ing. Andrea Bielichová